Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 9 Jul 2024 15:47:50 +0300

Tere!

Viljandi Vallavalitsus menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 2411371/06669 
aadressile (asub mitmel aadressil) (Vardi küla Rahetsema piirkonna 
veevarustus, Vardi küla Rahetsema piirkonna kanalisatsioon, Hüdrant, 
Hüdrant, Hüdrant, Hüdrant, Hüdrant, Hüdrant, Hüdrant, Hüdrant) ja soovib 
teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Tööd tee kaitsevööndis

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27041031>  (menetlus nr: 
437087), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 19.07.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Viljandi Vallavalitsus) või menetleja (JAANA ARAKAS) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister